بازدید فرمانده سپاه البرز از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع)

سردار «حیدرنیا» به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، از روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۶۶۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ - 15May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از البرز،  سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، از روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد.

سردار «حیدرنیا» با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد سپاه و بسیج به مردم، اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سپاه است و باید با تلاش شبانه‌روزی و فعالیت‌های جهادگونه، اخبار و عملکرد سپاه و بسیج را به درستی به مردم انعکاس دهد.

وی با بیان اینکه امروزه جنگ، جنگ رسانه‌ای است، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال تخریب چهره سپاه و بسیج در بین مردم هستند و ما باید با استفاده از ابزار‌های نوین رسانه‌ای، اقدامات دشمن را خنثی و چهره واقعی سپاه و بسیج را به مردم نشان دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر لزوم تقویت شبکه روابط عمومی سپاه، گفت: باید با به‌کارگیری نیرو‌های جوان و متخصص و همچنین استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین، شبکه روابط عمومی سپاه را تقویت کنیم تا بتوانیم اخبار و عملکرد سپاه و بسیج را به بهترین نحو به مردم انعکاس دهیم.

در این دیدار، سرهنگ پاسدار رمضانعلی چوبداری رئیس روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت، از نگاه ویژه و حرفه‌ای سردار حیدرنیا به موضوعات رسانه‌ای قدردانی کرد و گفت: تمام توان خود را در شبکه بزرگ روابط عمومی سپاه استان، برای تحقق اهداف به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب خبرنگاران افتخاری بسیج، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ اولویت ما آموزش، توانمندسازی و سازماندهی خبرنگاران افتخاری بسیج خواهد بود.

 بازدید فرمانده سپاه از روابط عمومی سپاه استان البرز 

 بازدید فرمانده سپاه از روابط عمومی سپاه استان البرز 

 بازدید فرمانده سپاه از روابط عمومی سپاه استان البرز 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار